17 Tem 2009

13 - 19 Temmuz Haftası

Cuma:
  3. Hülya - İlyas : (3-6)(5-5)
Perşembe:
  2. Ersel - Faruk : (6-4)(2-6)(6-2)
16 gün aradan sonra ilk kez korta çıkmanın negatif etkisini üzerimde hissettim. İkinci sette yorgunluktan dökülmeye başladım. Neyseki Faruk da benden farklı değildi. İkimizde kendi kendine hayıflanan oyuncuyu oynadık :) Bir ara Faruk'un yeni aldığı raketi yere fırlattığını bile gördüm. "Güzelim raket gitti !! " dedim içimden...Umarım daha güzel maçlar çıkarırız..

Salı:
  1. İlyas - Bilal : (9-7) klasman dışı
 [İlyas'ın yorumu] Aslında birbuçuk saatlik sürede 2 tam set üzerinden oynamayı düşünmüştük, ve 2 değil 4 oyunda bir dinleniyorduk ama 1 saatin sonunda birinci seti bitiremediğimiz için 9 oyun üzerinden oynadık. Uzun rallilerin olduğu, köşelere ve çizgilere topların atıldığı çok keyifli bir maç oldu.
 [Bilal'in yorumu] İlyas dün galibiyete çok hazırlıklı ve motive gelmişti. Hemen 5-2 öne geçti zaten, sonra durumu 5-7 yaptım ama o motivasyonun altında ezildim ve 9-7 kaybettim. İlyas, Nadal tarzı çok inatçı bir oyunla köşelere ve çizgilere attığım sert topları bile çıkartarak bu maçı hak etmişti. İlyasın da dediği gibi maç içinde çok güzel ralliler oldu. Bir puanı o kadar uzun oynadık ki kaç defa vurduğumu hatırlamıyorum, tek hatırladığım puan bittiğinde çok yorulduğumdu. Kendisini tebrik ediyorum, çok güzel bir maçtı. ODTÜ turnuvasındaki double maçında da aynı performansı bekliyorum. :)

Hiç yorum yok: