20 Nis 2008

14-20 Nisan Haftasında Oynanan Maçlar

Perşembe:

Hamdi - İlyas : (9-6)

İş çıkışı eve gitmeden önce maça şöyle bir göz atayım diye tenis kortuna uğradığımda skor 6-1 Hamdi'nin lehineydi. Yaptığım tezahurat işe yaradı ki İlyas' skoru birden bire 6-5'e kadar getirdi. Hamdinin sinirli bakışlarına maruz kalınca korttan çıkmam gerektiğini anladım :) Maçı bıraktığımda skor 7-5 olmuştu :) Cuma günü maç sonucunu sorduğum zaman, turnuvada almış olduğu yenilgiyi unutamamış olan Hamdi aşağıdaki yorumu yaptı;

[Hamdi yorumluyor] Benim açımdan çok rahat bir maçtı, kendimi yormadım, terlemedim bile..Antreman havasında oynadım diyebilirim..Rakibim pek bir varlık gösteremedi..Aabaha kadar oynasak sonuç farklı olmazdı..kendisine geçmişler olsun diyorum :))
(yorumlanan maç: Legendary Can : 9 - Hamdi : 0 )

Cuma:

Emre - Özgür : (9-0)

Pazar:

Ersel - F.Emre : (9-7)

Cuma akşamı yapmamız gereken maçı Fırat Emre'nin yoğun işleri yüzünden yapamadık. Pazar günü ODTÜ kortlarında maçı yapmak üzere tekrar sözleştik. Maç öncesi Özgür ile bir saatlik antreman yaptım. Antreman sonrası boş kort kalmayınca biraz moralim bozuldu.. Ama neyseki Fırat Emre ile Yıldırak Daş kortlarına çabucak gelerek, yarım saatlik gecikme ile maçımıza başlayabildik ve güle oynaya maçımızı yaptık. Maçı farklı kazanacaktım ancak, yakışıklı rakibimin hayranları telefon üstüne telefon edince, konsantrasyonum dağıldı :)

Hiç yorum yok: