7 Nis 2011

1-10 Nisan 2011 sezon açılış haftası

Pazar:
15. İlyas - Kamil : (4-3)(4-2) klasman dışı
Cumartesi:
14. Mehmet - Mustafa : (4-3)(4-1)(2-2)
13. Kamil - Onur : (4-1)(4-1)
12. Aziz - Murat : (4-2)(4-0)
    [Murat'ın notu] Hafta sonu cumartesi sabah, MTA da yaptığımız maçı setlerde 4-2 ve 4-0 Aziz aldı. Benim için sezonun ilk maçıydı, iyi bir başlangıç ve zevkli bir maç oldu. Aziz in yeni servisleri özellikle ikinci sette etkisini göstermeye başladı, karşılamak zor oldu.
11. Serkan T. - Kemal : (4-0)(1-4)(3-0) klasman dışı
    [Kemal'in yorumu] Serkan bana ters gelen bir oyuncu, nedense konsantre olamıyorum. Piramit başlamadan önce yaptığımız maça nazaran çok çok iyiyiydi ve vuruşlarını oturtukça maçta daha keyif alacak oyunlar çıkartacağına inanıyorum. Maç için teşekkürler Serkan...
Perşembe:
10. Özge - Gülçin : (4-3) (4-3)
    [Gülçin'in yorumu] Özge’ye keyifli maç için teşekkür ederim. Her zamanki gibi süperdi, kendi adıma çıkardığım ders: drop-shot, kısa top atmak iyi fikir değil, hepsi Özge’nin bitirici vuruşlarıyla geri geliyor :))
9. Kemal - Gülçin : (4-0) (4-1)
    [Gülçin'in yorumu] Kemal Bey’e maç için teşekkür ederim, 1 saat nasıl geçti anlamadım. Kendi adıma çıkardığım ders: çokçalışmam gerektiği olduğu… Tekrar Teşekkürler…
    [Kemal'in notu] Gülçin tenise gönül veren ve elinden geleni yapmaya çalışan bir arkadaş. En beğendiğim tarafı oyun kurması ve hatırladığım kadarı ile en az üç kısa hızlı çapraz forehand vuruşu ile aldığı puanlar. Gülçin heyecandan fark edmemiş olabilir (affına sığınarak söylüyorum) uzun ralliler yaparak geçti diyebilirim. Gülçin'e maç için teşekkür ederim.

8. Özge - Hülya : (4-0)(2-4)
Çarşamba:
7. Mehmet - Birol : (5-4) klasman dışı
    [Mehmet'in yorumu] Birol sayesinde bu sene piramitteki ilk maçımı yaptım. Birol maça tutuk başlasa da sonraları açılmaya başladı. Son game hariç kendi oynumdan memnun kalmadım. Birol'in backhand'i forehand'inden daha iyi. Sporla ilgilendiği de belli oluyor. Düzenli tenis oynarsa ve servisi hallederse piramitte üst sıralarda yer alabilir.

6. İlyas - Ersel : (6-2)(6-0)(6-3) klasman dışı
    [Ersel'in yorumu] Çok eğlenceli geçen iki saatin sonunda net bir yenilgi alsam da, tenise doydum :) Eline sağlık İlyas.
Salı:
5. Duha - Rıdvan : (4-2)(4-0)
    [Rıdvan'ın yorumu] Duha Bey’i kortun kapısında gördüğümde benden birkaç yaş daha büyük görünüyor herhalde benden çabuk yorulur diye düşündüm. Maça başlayınca Duha Bey’in sakin ve teknik bir oyuncu olduğunu gördüm. Ne olduğunu anlamadan 2-0 geriye düştüm. Sonrasında biraz toparlanarak durumu 2-2’ye getirdim. Bu arada epey yorulmuştum. Sonraki iki oyunu vererek seti kaybettim. Set arasında Duha Bey’in benden 15 yaş büyük olduğunu öğrendimde epey şaşırdım (Hiç o yaştaymış gibi görünmüyordu halbuki). İkinci sette rakibimin yorulacağına ve benim kazanacağıma inancım vardı. 2-0 geriye düşünce bu işte bir yanlışlık olduğunu, rakibimin fazla koşturmadan topu benim sahama gönderdiğini, benim ise sürekli sağa sola koşturduğumu fark ettim. Ancak iş işten geçmişti ve seti 4-0 kaybettim. Maç sonunda Duha Bey benim kadar yorgun görünmüyordu. Duha Bey’le oynayacaklara bir uyarı: fileye çıkarken çok dikkatli olsunlar, çok etkili lobları var.
Pazartesi:
4. Pervin - Serkan T: (3-4)(4-0)(2-0) klasman dışı
    [Pervin] Serkan’a yan kort desteğine rağmen yıkılmadım! İlk seti 4-3 verdim, ikinci seti 4-0 aldım, üçüncü sete başladık ama bitiremedik tabi..
    [Serkan] Çok kötüyüm çok :((( Pervin gule oynaya yendi..
    [Pervin] Değilsin değilsin, hatta bence gitgide iyileşiyorsun, cesur oynadın çok hata yaptın o kadar.
    [Ersel] Üzülme Serkan bir soraki maça davullarla gelip seni destekleyeceğiz. :)

3. Kamil-Mithat : (4-2)(4-3) klasman dışı
    [Mithat'ın Yorumu] Toprak kortta oynadığımız piramit sezonunun ilk maçında aldığım derslerin hakkını veremediğimi düşünüyorum. Servisler eskiye nazaran daha istikrarlı olsa da özellikle rallilerde bachand eksikliğimi bariz olarak hissettim. Drop shot veya slice vurmaya çaılştığımda ise ya Kamil toplara yetişti ya da rakibe atak fırsatı verdim. Herşeye rağmen güzel bir antrenman maçı olduğunu düşünüyorum.
Kamil'e gelince, servislerinde gözle görülür düzelme var, forehand vuruşları oldukça spinli ve karşılaması zor. Piramitte bu sene üst basamaklarda yer alacağını düşünüyorum.
    [Kamil'in notu] Öncelikle yeni sezonumuz hayırlı uğurlu olsun. lig uzun maraton... pardon futbola kaydık. Piramit sezonunun ve ATK daki ilk maçını yaptığım Mithat'la ikimizde çok iyi performans sergileyemedik toprak korttan da kaynaklanıyor tabi ki yavaş yavaş alışacaz. Mithat dediği gibi kolay toplar bıraktı fakat ben yarısını anca iyi kullanabildim. Mithat'ın da forehandleri gittikçe gelişiyor. Ben de bu sene Mithat'ın üst sıralarda olacağını düşünüyorum.
3 Nisan Pazar:
2. Erşan - Gülçin : (4-3)(4-1)
2 Nisan Cumartesi:
1. İlyas - Serkan T : (4-0)(4-0) klasman dışı
     [Serkan'ın Yorumu]: İlyas'la oynamak gerçekten zor. Hücum yapsanız her topu çıkarıyor ve en sonunda hata yapan siz oluyorsunuz. Topu oyunda tutarak hata yapmasını bekleseniz, çok beklersiniz...Servislerinden aldığı puanlar da ektrası..Hele bi de mental olarak oyundan düşünce benim gibi sıfır çekiyorsunuz. Bence piramidin tepesinin bu sene de en büyük adayı...Tebrikler İlyas...

Hiç yorum yok: