29 May 2009

25-31 Mayıs Haftası

Cuma:
  6. Rıfat - Faruk : (4-3)(3-4)(2-4)
  7. Muzaffer - Özge Y. : (4-2)(4-0) (klasman dışı)
  8. Ozan - Ersel : (4-0)(3-4)(0-4)
  9. Bilal - Anıl : (7-5)(6-0)
Perşembe:
  5. İlyas - Hamdi : (0-4)(0-4)

[Hamdi'nin yorumu] Yaşasın yeni Kral !! :))
Çarşamba:
  4. Anıl - Ersel : (6-2)(1-6)(3-0)
[Ersel'in yorumu] Aahhh ayaklarım !! Bu yazıyı yazarken hala ağrıyor.. Zaten maçın bu şekilde sonuçlanacağını, Anıl'ın elinde "Hammer Head" isimli kahveyi yudumlayarak geldiğinde anlamalıydım.
İlk sette dengeli ve az hata yapmadan oynayarak puan almaya çalıştım. Ancak baseline'da Anıl çok iyi. Hiç bir oyunda pes etmedi. Üstelik vurtuğu sert toplar zıpkın gibi geliyor. Son sürat gelen toplar, beklediğimden daha az havalanarak üstelik hız kaybetmeden sağımdan solumdan geçip gitti.
Baktım olmayacak, ikinci sette taktik değiştirdim ve haince oynamaya başladım :) Öne-arkaya, sağa sola sopu yönlendirerek Anıl'ı baselinde'dan uzaklaştırıp dengesini bozmaya çalıştım. Attığım servisler sırasında kenar çizgiye çok yaklaştığını görünce orta çizgiye sert servisler atmaya başladım. Böylece 3 ace çikardım :) İkinci sette bunlar işe yaradı ama benim nefesim bu kadarmış. Kalan sürede Anıl domine ederek 3 oyunu alınca bana da onu alkışlamak kaldı.. Teşekkürler Anıl.

  3. Özge Y.- Faruk (4-3) (2-4) (2-4)

Salı:
  2. Ozan - Hülya : 1-4, 1-4 klasman dışı
  1. İlyas - Bilal : (1-6)(6-3) tiebreak (7-4) (Ayın Maçı)

1 yorum:

Ozan Deniz dedi ki...

Bence İlyas hamdiyi yer