26 Mar 2009

Çakma Nadal-Çakma Federere Karşı (25 Mart)

(Kadim dost Hamdi yorumluyor)
"Big Serve" Ozan ile "Strong Forehand" Hamdi'yi karşı karşıya getiren sezonun ilk maçından gülen taraf 9-4 lük skor ile Hamdi oldu. Ozan maça iyi başlayan taraftı: etkili servisleri, filede etkili voleleriyle birleşince, tipik Ferederci stil oyun almakta zorlanmadı. Ancak ilerleyen oyunlarda Hamdi'nin direnci Ozan'ın oyununu bozmayı başardı. Maçın sonlarına gelindiğinde "ben fransız sevmem" "olucaksa alman olsun" nidaları her iki taraftan da yükselmeye başladı. Piramidimizin derbisi olarak adlandırılabilecek, ezeli rakip, ebedi dost iki oyuncunun bu sezonun ilk maçına; tenis adına güzel hareketler ve bol kahkaha hakimdi..


(Yukarıdaki fotoğraf dostumun kötü günlerinden bir hatıradır. Yaşadığı sakatlıktan dolayı yaklaşık bir sene tenise ara vermek zorunda kalmıştı kendisi. Asıl traji-komik olan şeyse "Legendary" Can ile aramıza girip, raketi eline alıp birlikte fotoğraf çektirmesiydi.)

1 yorum:

Ozan Deniz dedi ki...

Kaybettim gece uyuyamadım ama olsun, Oyun kalitesi çok yüksekti, çok eğlenceliydi. Hamdi'yi tebrik ederim. Fotograf ayrıca bi duygulandırdı beni, hayatımdaki en keyifli günlerimden biriydi ;) anladın sen hamdim.